1. Naši uvjeti
Što ovi uvjeti pokrivaju? Ovo su uvjeti pod kojima Vam šaljemo naše proizvode.
Zašto biste ih trebali pročitati? Molimo da pažljivo pročitate ove Uvjete prije nego što budete koristili našu web stranicu ili potvrdite narudžbu prema nama. Pristupom ili korištenjem bilo kojeg dijela web stranice, pristajete biti obvezani ovim Uvjetima korištenja. Ovi uvjeti govore tko smo mi, kako ćemo Vam dostaviti naše proizvode, kako možemo izmijeniti ili prekinuti ugovor, što učiniti ukoliko postoji problem te druge važne informacije.
2. Informacije o Azdravlje.ba i kako nas kontaktirati
Tko smo mi? Azdravlje.ba je online webshop u čiju su ponudu uključeni apotekarski proizvodi čije je prometovanje dozvoljeno online putem. U našoj ponudi možete pronaći omiljene dermokozmetičke proizvode, proizvode za trudnice i dojilje, bebe, širok izbor pomagala i proizvode za svaku kućnu apoteku. Azdravlje.ba nije zamjena za liječnički pregled ni konzultacije. Informacije na stranici ne smiju služiti za postavljanje dijagnoze.
Kako nas kontaktirati? Možete nas kontaktirati putem telefona ili aplikacije WhatsApp na broj +387 39 704 567, putem maila na info@azdravlje.ba ili nam možete pisati na adresu navedenu u kontakt formi.
Kako mi možemo kontaktirati Vas? Ukoliko Vas budemo trebali kontaktirati, učinit ćemo to telefonski ili pismom na email adresu ili na poštansku adresu koju ćete navesti pri narudžbi. Vaše slanje narudžbe smatra se pristankom na mogućnost naše upotrebe ovih sredstava kako bismo Vas kontaktirali.
Pisanje uključuje komunikaciju emailom (e-poštom). Kada koristimo riječ „pisanje“ ili „napisano“ u ovim uvjetima, ovo uključuje emailove.
3. Naš ugovor s Vama
Kako ćemo prihvatiti Vašu narudžbu? Nakon što prihvatimo Vašu narudžbu, primit ćete potvrdu s brojem narudžbe te sažetak narudžbe putem emaila, na email adresu koju ste naveli pri narudžbi te će u tom trenutku na snagu stupiti ugovor između Vas i nas.
Ako ne možemo prihvatiti Vašu narudžbu. Ako nismo u mogućnosti prihvatiti Vašu narudžbu, narudžba neće biti provedena i proizvod(i) Vam neće biti naplaćen(i). Do ovoga može doći ako proizvoda nema na stanju, zbog neočekivanih ograničenja na našim resursima koje nismo mogli planirati, zbog toga što smo identificirali pogrešku u cijeni ili opisu proizvoda ili zato što nismo u mogućnosti narudžbu provesti u roku koji ste naveli.
Broj Vaše narudžbe. Vašoj narudžbi dodijelit ćemo broj narudžbe i prenijeti Vam taj broj kada prihvatimo narudžbu. Pomoći će nam ako nam mognete reći broj narudžbe kada nas kontaktirate u vezi Vaše narudžbe.
Prodajemo samo na teritoriju Bosne i Hercegovine. Naša web stranica namijenjena je samo za prodaju i promociju proizvoda u BiH. Nažalost, ne prihvaćamo narudžbe za adrese izvan Bosne i Hercegovine.
4. Proizvodi
Prikazi proizvoda na našem webshopu mogu odstupati u odnosu na njihove fotografije. Slike proizvoda na našoj web stranici su isključivo za ilustrativne svrhe. Slike mogu odstupati u boji, pakiranje proizvoda može varirati te zbog izmjene u ambalaži od strane proizvođača može doći do razlike u prikazu proizvoda na našem webshopu i u izgledu stvarnog proizvoda koji će Vam biti isporučen. Činimo sve što je u našoj moći da slike proizvoda na Azdravlje.ba odgovaraju njihovu stvarnom izgledu.
5. Koje promjene mogu biti napravljene
Vaše pravo na promjene. Ukoliko želite napraviti promjenu na proizvodu koji ste naručili, molimo da nas kontaktirate. Mi ćemo Vas obavijestiti o tome je li promjena moguća. Ako je moguća, obavijestit ćemo Vas o svakoj promjeni na cijeni proizvoda, na vremenu isporuke ili o bilo čemu drugome što bi bilo potrebno kao rezultat Vašega zahtjeva za promjenu te ćemo Vas tražiti da potvrdite želite li nastaviti s promjenom.
Naše pravo na promjene. Možemo zamijeniti proizvod kako bismo bili u skladu s relevantnim zakonima i regulatornim zahtjevima.
6. Pribavljanje proizvoda
Troškovi dostave. Ukoliko su primjenjivi, troškovi dostave bit će prikazani na našoj web stranici. Dostava za sve narudžbe iznad 60 KM je besplatna. Za dostave koje ne zadovoljavaju uvjet besplatne dostave naplaćujemo 6 KM (uračunat PDV).
Kada možete očekivati proizvode. Tokom procesa narudžbe javit ćemo Vam kada možete očekivati da Vam isporučimo proizvode. Nakon Vaše potvrde narudžbe, naručena roba se šalje istoga ili sljedećega radnog dana. Rok za isporuku najčešće je od 1 do 3 radna dana, a u najvećem broju slučajeva paketi će biti isporučeni u roku od 24 h od trenutka podnošenja narudžbe, odnosno u roku od 24 h od prvoga radnog dana nakon podnošenja narudžbe. Azdravlje.ba ne preuzima odgovornost u slučaju kašnjenja isporuke zbog netočne ili nepotpune adrese, više sile ili problema u prometu.
Nismo odgovorni za odgode uzrokovane stvarima izvan naše kontrole. Ako je isporuka proizvoda odgođena zbog okolnosti na koje ne možemo utjecati, tada ćemo Vas kontaktirati i obavijestiti što je prije moguće te ćemo poduzeti korake kako bismo minimizirali posljedice odgode. Pod uvjetom da to učinimo, mi nećemo biti odgovorni za odgode uzrokovane događajem izvan naše kontrole, ali ukoliko postoji rizik od znatnije odgode možete nas kontaktirati kako biste prekinuli ugovor i primili refundaciju za bilo koji proizvod koji ste platili, ali niste primili.
Ako niste doma u trenutku dostave proizvoda. Ukoliko u trenutku isporuke paketa nema nikoga na Vašoj adresi tko može preuzeti paket, na Vaš zahtjev ćemo u dogovoru s brzom poštom organizirati alternativan način za primopredaju paketa.
Ako ne želite reorganizaciju dostave. Ukoliko nakon neuspješne isporuke paketa prema Vama ne budete htjeli reorganizirati ili preuzeti paket od našeg partnera za isporuku u razumnom roku ili u roku za preuzimanje i reorganizaciju koji je u skladu s poslovnom praksom našeg partnera, možemo prekinuti ugovor s Vama.
Kada Vi postajete odgovorni za proizvode. Proizvodi će postati Vaša odgovornost od trenutka kada Vam proizvod isporučimo na adresu koju ste nam dali.
Kada posjedujete proizvod. Vi posjedujete proizvod nakon što primimo punu uplatu.
Razlozi zbog kojih Vam možemo suspendirati isporuku proizvoda. Možda ćemo trebati suspendirati isporuku proizvoda zbog:
(a) određenih tehničkih poteškoća ili kako bismo napravili manje tehničke izmjene;
(b) kako bismo bili u skladu s promjenama relevantnih zakona i regulatornih zahtjeva;
(c) pravljenja izmjena na proizvodu koje ste Vi tražili ili o kojima smo Vas obavijestili.
Vaša prava ako suspendiramo isporuku proizvoda. Mi ćemo Vas unaprijed kontaktirati kako bismo Vas obavijestili da ćemo suspendirati isporuku proizvoda, osim ako je problem hitan. Možete nas kontaktirati da prekinete ugovor ako suspendiramo isporuku ili Vas obavijestimo da ćemo je suspendirati.
7. Vaša prava na prekid ugovora
U svakom trenutku možete prekinuti ugovor s nama. Vaša prava nakon što prekinete ugovor ovisit će o tome što ste kupili, postoji li nešto pogrešno na proizvodu, u načinu na koji djelujemo te o tome kada odlučite prekinuti ugovor:
(a) Ako je ono što ste kupili neispravno ili krivo opisano, možete imati legalno pravo prekinuti ugovor ili dobiti zamjenu proizvoda ili dobiti povrat novca.
(b) Ako želite prekinuti ugovor zbog nečega što smo napravili ili smo Vam rekli da ćemo napraviti, vidite dalje u tekstu.
Možete imati mogućnost refundacije ako ste unutar razdoblja od 15 dana od primitka proizvoda i higijenska zaštita proizvoda je nedirnuta. Vi ćete trebati platiti troškove povrata proizvoda.
Prekid ugovora zbog nečega što smo mi napravili ili ćemo napraviti. Ako ugovor prekidate zbog razloga navedenih od točke (a) do točke (d) ispod, ugovor će odmah biti prekinut i refundirat ćemo Vam sredstva u potpunosti za bilo koji proizvod. Razlozi su:
(a) rekli smo Vam za nadolazeće promjene o proizvodu ili za ove uvjete, s kojima se ne slažete;
(b) obavijestili smo Vas o grešci u cijeni ili opisu proizvoda i ne želite nastaviti s narudžbom;
(c) postoji rizik da bi isporuka proizvoda mogla značajno kasniti zbog događaja izvan naše kontrole;
(d) suspendirali smo isporuku proizvoda zbog tehničkih razloga ili smo Vas obavijestili da ćemo je suspendirati zbog tehničkih razloga; ili
(e) imate legalno pravo prekinuti ugovor zbog nečega što smo učinili pogrešno.
Ostvarivanje Vašeg prava da promijenite mišljenje. Kao kupac, imate pravo na promjenu mišljenja unutar 15 dana i na refundaciju troškova. U slučaju promjene mišljenja, dužni ste platiti samo trošak povrata proizvoda.
Kada kupci nemaju pravo na promjenu mišljenja. U određenim okolnostima nećete imati pravo na promjenu mišljenja. Pod ovim ugovorom, okolnosti u kojima se ne primjenjuje Vaše pravo na promjenu mišljenja su:
(a) za proizvode omotane zbog zdravstvene zaštite ili higijenskih razloga, nakon otvaranja ovih omota po primitku proizvoda; i
(b) bilo koji proizvodi koji su nepovratno pomiješani s drugim stvarima nakon dostave proizvoda.
8. Kako prekinuti ugovor s nama (uključujući i situacije u kojima ste kupac koji je promijenio mišljenje)
Recite nam da želite prekinuti ugovor. Kako biste prekinuli ugovor s nama, potrebno je da ispunite kontakt formu na našoj web stranici.
Vraćanje proizvoda nakon završetka ugovora. Ako prekinete ugovor iz bilo kojeg razloga nakon što je proizvod otpremljen prema Vama ili Vam je isporučen, morate nam ga vratiti ako je higijenski omot nedirnut. Ukoliko ste kupac koji želi iskoristiti pravo na promjenu mišljenja, morate nam vratiti proizvod(e) u roku od 15 dana od dana kada ste nam javili da želite prekinuti ugovor. Pomoći će nam ako nam mognete reći broj narudžbe kad god nas kontaktirate o narudžbi.
Kada ćemo mi platiti troškove povrata. Mi ćemo platiti troškove povrata:
(a) ukoliko su proizvodi neispravni ili krivo opisani;
(b) ukoliko prekidate ugovor zbog toga što smo Vam rekli za nadolazeću promjenu proizvoda ili ovih uvjeta, zbog pogreške u izražavanju cijene ili u opisu proizvoda, zbog odgode u isporuci proizvoda zbog okolnosti izvan naše kontrole ili zbog toga što imate legalno pravo na prekidanje ugovora kao rezultat nečega što smo napravili pogrešno.
U svim drugim okolnostima (uključujući i kada kao kupac iskorištavate pravo na promjenu mišljenja), Vi morate platiti troškove povrata.
9. Naša prava na prekid ugovora
Možemo prekinuti ugovor ako ga prekršite. Možemo prekinuti ugovor u bilo kojem trenutku pišući Vam ukoliko nam, u razumnom vremenu, ne dozvolite isporuku proizvoda prema Vama.
10. Ako postoji problem s proizvodom
Kako nam reći o problemima. Ukoliko imate bilo kakvih pitanja ili prigovora o proizvodu, molimo da nas kontaktirate ovdje.
Vaša prava u vezi oštećenih proizvoda ako ste kupac. Ako ste kupac, mi smo zakonski obvezani isporučivati proizvode koji su u skladu s ovim ugovorom.
Vaša obveza vraćanja odbijenih proizvoda. Ako želite iskoristiti svoje zakonsko pravo o odbijanju proizvoda, morate nam ih vratiti poštom. Molimo da nas kontaktirate ovdje.
11. Cijene i plaćanje
Gdje pronaći cijenu proizvoda? Prodajna cijena proizvoda (koja uključuje PDV) će biti cijena izražena na stranici narudžbe kada postavite narudžbu. Poduzimamo sve razumne napore kako bismo osigurali da Vam izražena cijena bude točna. Ipak, molimo da provjerite klauzulu 3 i vidite što se događa ako otkrijemo grešku u cijeni proizvoda koji ste naručili.
Prenijet ćemo promjene u PDV-u. Ukoliko dođe do promjene PDV-a između datuma Vaše narudžbe i datuma naše otpreme proizvoda, prilagodit ćemo visinu PDV-a koju ćete platiti, osim ukoliko ste već platili za proizvod prije nego što promjena visine PDV-a stupi na snagu.
Što se događa ako smo krivo izrazili cijenu? Uvijek je moguće da, unatoč našim naporima, za neke od proizvoda koje prodajemo cijena bude krivo izražena. Provjerit ćemo cijenu prije prihvaćanja Vaše narudžbe te ćemo, ako točna cijena proizvoda na dan Vaše narudžbe bude niža od izražene cijene na dan Vaše narudžbe, naplatiti manji iznos. Ukoliko je točna cijena proizvoda na dan Vaše narudžbe viša od cijene koja Vam je bila izražena, kontaktirat ćemo Vas radi dogovora prije prihvaćanja Vaše narudžbe. Ako prihvatimo i procesuiramo Vašu narudžbu u kojoj je pogreška u cijeni očita i mogla je razumno biti prepoznata i s Vaše strane kao pogrešna, možemo prekinuti ugovor, refundirati Vam plaćena sredstva i zatražiti povrat bilo kojeg proizvoda koji smo Vam poslali.
Kada trebate platiti i kako trebate platiti? Naručene proizvode možete platiti pouzećem ili karticom.
Plaćanje pouzećem – plaćanje dostavljaču prilikom preuzimanja pošiljke. Omogućuje Vam da iznos narudžbe podmirite gotovinom prilikom dostave na navedenu adresu. Prilikom preuzimanja dužni ste provjeriti stanje pošiljke te u slučaju oštećenja odmah reklamirati proizvod.
Plaćanje karticama – plaćanje jednom od kreditnih ili debitnih kartica: Mastercard, Maestro ili Visa. Omogućuje Vam da iznos narudžbe podmirite putem jedne od navedenih kartica u trenutku kupovine.
Nakon što potvrdite narudžbu bit ćete preusmjereni na stranicu za naplatu na kojoj vršite unos podataka sa platne kartice i obavljate plaćanje.
Ukoliko je transakcija uspješna primit ćete obavijest o uspješnosti plaćanja, a kada pošaljemo narudžbu primit ćete obavijest da je narudžba dovršena.
U suprotnom, ako plaćanje nije uspjelo, dobit ćete obavijest o neuspjelom plaćanju te možete ponoviti plaćanje ili izabrati drugi način plaćanja.
Ukoliko naručeni proizvodi trenutno nisu dostupni narudžba će biti otkazana, a rezervirana sredstva oslobođena. Rok u kojem će Vam sredstva biti na raspolaganju ovisi isključivo od politike banke preko koje je transakcija izvršena.
Ukoliko jedan od naručenih proizvoda nemamo na stanju izvršiti ćemo djelomični povrat po istom principu navedenom iznad.
12. Naša odgovornost za gubitak ili oštećenje Vašom krivicom ako ste potrošač
Nismo odgovorni za gubitak ili oštećenje proizvoda Vašom krivicom. Ako ste kupac, naša odgovornost prestaje u trenutku isporuke neoštećenog proizvoda na adresu koju ste nam naveli kao adresu za isporuku.
13. Web stranica
Omogućen Vam je pristup ovoj web stranici u skladu s ovim Uvjetima te sve narudžbe koje podnesete moraju biti podnesene striktno u suglasnosti s ovim Uvjetima. Ovoj web stranici možete pristupiti isključivo radi njezina pretraživanja i radi podnošenja narudžbi. Bilo koja druga upotreba nije dopuštena, osim ako je od nas prihvaćena pisanim putem. Ovu web stranicu može se koristiti samo u zakonite svrhe i na zakonit način. Prihvaćate suglasnost sa svim primjenjivim zakonima, statutima i regulacijama vezanim za web stranice i sve transakcije provedene na ili preko ove web stranice.
Izmjene na web stranici. Zadržavamo pravo izmjene ili povlačenja, privremeno ili trajno, ove stranice (ili bilo kojega njezina dijela) s ili bez obavijesti prema Vama i prihvaćate da nećemo biti odgovorni prema Vama ili bilo kojoj trećoj strani za bilo kakve izmjene ili povlačenja ove web stranice.
Mi posjedujemo web stranicu. Azdravlje.ba je vlasnik ili nositelj dozvole svih autorskih prava, dizajnerskih prava, prava na bazu podataka, zaštitnih znakova i drugih prava intelektualnog vlasništva na ovoj stranici te materijala objavljenog na njoj. Vaše korištenje web stranice ne daje Vam prava vezana za naša prava intelektualnog vlasništva ili prava intelektualnog vlasništva trećih strana. Sva takva prava, koja eksplicitno nisu dodijeljena, su zadržana. Prihvaćate da nećete mijenjati ili brisati bilo kakve obavijesti o vlasništvu s materijala koje preuzmete ili isprintate s ove web stranice.
14. Kako možemo koristiti Vaše osobne informacije
Kako ćemo koristiti Vaše osobne informacije. Vaše osobne informacije koristit ćemo jedino kako je naznačeno u Politici privatnosti.
Kako koristimo kolačiće. Kako biste naučili više o kolačićima koje koristimo, njihovoj prirodi i svrsi, pogledajte našu obavijest o kolačićima.
Preciznost osobnih informacija. Prihvaćate da:
- su sve osobne informacije koje nam ustupite istinite, točne, važeće i kompletne; i
- nećete se predstavljati kao bilo koja druga osoba ili koristiti lažno ime koje niste ovlašteni koristiti.
15. Sigurnost plaćanja kreditnim karticama
Tajnost vaših podataka je zaštićena i osigurana upotrebom TLS enkripcije. Stranice za naplatu putem Interneta osigurane su korištenjem Secure Socket Layer (SSL) protokola sa 128-bitnom enkripcijom podataka. SSL enkripcija je postupak šifriranja podataka radi sprječavanja neovlaštenog pristupa prilikom njihovog prijenosa.
Time je omogućen siguran prijenos informacija te onemogućen nedozvoljen pristup podacima prilikom komunikacije između korisnikovog računala i WebPay servisa, te obratno.
WebPay servis i financijske ustanove razmjenjuju podatke upotrebom virtualne privatne mreže (VPN), koja je zaštićena od neautoriziranog pristupa.
Monri Payment Gateway je certificiran prema PCI DSS Level 1 sigurnosnom standardu propisanom Visa i Mastercard pravilima.
Trgovac ne pohranjuje brojeve kreditnih kartica i brojevi nisu dostupni neovlaštenim osobama.
16. Drugi važni uvjeti
Prema Zakonu o lijekovima i medicinskim sredstvima Bosne i Hercegovine (Službene novine 58/08) i prema Zakonu o apotekarskoj djelatnosti (Službene novine 119/08) lijekovi i medicinska sredstva ne smiju se prodavati putem interneta. Za sve informacije vezane za dostupnost, cijene lijekova i medicinskih sredstava, način upotrebe, možete nas kontaktirate na e-mail : info@azdravlje.ba.
Prihvaćajući ove Uvjete korištenja usluge, izjavljujete da ste punoljetna osoba. Ne dozvolite bilo kojem maloljetnom članu obitelji da koristi ovu stranicu.
Informacije o proizvodima ponuđenim na Azdravlje.ba su preuzete s deklaracija pojedinih proizvoda, iz unutrašnjih uputstava proizvoda ili su preuzete iz materijala (brošura, letaka, web stranica) koje je uredio proizvođač, uvoznik ili dobavljač pojedinog proizvoda ili drugih relevantnih izvora. Nastojimo pružiti što točnije i detaljnije informacije o pojedinom proizvodu. Zadržavamo pravo greške u opisu ili u fotografiji pojedinog proizvoda, kao i pravo izmjene sadržaja i cijene proizvoda u bilo kojem trenutku i bez prethodne najave.
Nakon kupovine bilo kojeg proizvoda sa ove internet stranice, preporučujemo da uvijek dobro pročitate uputstvo proizvođača i da se prilikom primjene ili upotrebe rukovodite istim.
Ukoliko ste trudni ili dojite ili koristite neke lijekove, prije izbora preparata za samoliječenje savjetujte se sa farmaceutom ili liječnikom.
Sve cijene su izražene u BAM (konvertibilnim markama), a PDV je uključen u cijenu.
Kako bismo stigli do kraja radnog dana obraditi sve narudžbe, dnevna sniženja gasimo u 22:00.
Kupac može, ali ne mora biti registriran na azdravlje.ba kako bi izvršio kupovinu.
Ovaj dogovor možemo ustupiti nekome drugom. Naša prava i obveze pod ovim uvjetima možemo ustupiti drugoj organizaciji.
Garancija i servisni uvjeti. Ukoliko određeni artikl ima garanciju ili podliježe servisnim uvjetima, to će biti naglašeno u opisu tog artikla. Kupac je dužan čuvati garantni list i račun za vrijeme trajanja garantnog roka. Samo s predočenjem računa i garantnog lista kupac može ostvariti svoja prava.
Nitko drugi nema nikakva prava pod ovim ugovorom. Ovaj ugovor načinjen je između Vas i nas.
Nijedna druga osoba neće imati nikakvih prava za provođenje bilo kojeg uvjeta. Ni Vi ni mi nećemo trebati pristanak bilo koje druge osobe kako bismo prekinuli ugovor ili napravili bilo koje promjene u ovim uvjetima.
Ograničenje odgovornosti. Iako poduzimamo dostupne tehničke, organizacijske i kadrovske mjere zaštite osobnih podataka od slučajne ili namjerne zloupotrebe, uništenja, gubitka, neovlaštene promjene ili dostupa ne možemo garantirati da neki od osobnih podataka koje prikupljamo neće nikada biti slučajno otkriveni, suprotno našoj Politici privatnosti. Do najveće mjere dopuštene zakonom isključujemo odgovornost za štetu nanesenu korisnicima ili trećim osobama slučajnim otkrivanjem osobnih podataka.
Ukoliko sud utvrdi da su određeni dijelovi ugovora ilegalni, ostatak ugovora će nastaviti važiti. Svaki paragraf ovih uvjeta važi zasebno. Ako bilo koji sudski ili drugi relevantan autoritet odluči da je bilo koji od njih ilegalan, ostali paragrafi će ostati na punoj snazi i nastaviti će važiti.
Koji su zakoni primjenjivi na ovaj ugovor i gdje možete pokrenuti sudski postupak. Ovi uvjeti podložni su Zakonu o zaštiti potrošača u Bosni i Hercegovini. U slučaju spora nadležan je sud u Širokom Brijegu.